Časté dotazy a naše služby

Kdy budeme u nás zboží vyzvedávat?

Zboží vyzvedneme po domluvě dle destinace. Všeobecně platí, že pokud vaše destinace zapadá do svozového plánu je vyzvednutí mezi 17 až 18:00. Pozdější vyzvednutí je otázkou dohody. 

Jak zjistíte že bylo zboží doručeno?

Pohyb balíků je sledován skenováním a dle požadavku zasíláme notifikace popřípadě dodavatel vidí status balíku ve svém prohlížeči.

Kdy dostanu svoji hotovost za dobírku?

Hotovost za dobírky zasíláme jednou týdně a to ve středu za předchozí kalendářní týden.

Je možné dodání v sobotu?

Ano po dohodě za příplatek je možné dodání v sobotu.

Co znamená váš slogan druhý den nebo zdarma?

V případě, že se nám z důvodu naší neschopnosti nepodaří doručit balík následující den zákazníkovi, není přepravné účtováno.

Máte sledování zásilek?

Zásilky skenujeme na příjmu  a automaticky zasíláme na mail potvrzení o převzetí naší společností. Finální předání je skenováno s doplněním jména přebírající osoby a jeho podpisem na skener. Notifikace zákazníkům mailem zdarma na požádání zasíláme mailem nebo SMS (zpoplatněno).

Co když zákazník má otvírací dobu jinou než je příjezd vašeho řidiče k příjemci?

Dohodneme s příjemcem aternativní předání u sousední firmy popř, zapůjčíme plechovou schránku a zde zboží necháváme. 

Dodržujete během přepravy nějaký teplotní režim?

Ano, všechny naše přepravy jsou monitorovány v teplotním rozmezí od 5°do 25°C.